Passió per la muntanyaPassió per la muntanya
 Carreteret Carreteret
Estas en » Passió per la muntanya » Archivo de Artículos » April 2009 » Agulla Estrambotica · (escalada Per A Tontos)
Monday 13 de April de 2009, 20:16:00
AGULLA ESTRAMBOTICA · (escalada per a tontos)
Tipo de Entrada: ARTICULO | 960 visitas

Fuente: http://escaladaperatontos.blogspot.com/2009/04/agulla-estrambotica.html

L'agula ESTRAMBÒTICA és una agulla molt curiosa que està a tocar de Coll de Port a la carretera de Sant Llorenç a Tuixent. En Miquel Urbano i en JR ens vam dedicar a jugar pel seu voltant.

Per darrera es puja fàcilment però hi ha un pas de IV per arribar dalt. Hi ha una baga en un pont de roca .

Pel davant es pot pujar al collet per uns 8 metres de III però la roca no és gaire bona.

La via més interessant és la que puja per l'aresta que té uns 17 metres. És de IV i al final hi ha un pas de IV+.

Al cim vam posar una cadena per instal·lar un rapel i poder assegurar. No hi ha res més. Som uns guarros. Un dia ho netejarem i posarem algun paravol però de moment, res de res.